• mmakovy

Projekt Mezimoří a Trojmoří – 65. část

13. 03. 2022 MM


V 63. dílu jsem psal, budu muset brzy překreslit úvodní mapku a dneska jsem jí konečně dokončil.

V lepším rozlišení najdete mapku zde.


Myslím, že tato verze již mnohem více odpovídá současným procesům. Nová říše římská je jasná, té šéfuje Praha a na východ od českých hranic se rodí Mezimoří (zatím) pod vedením Budapešti. Jak jsem psal, aby ten manévr nebyl pro Slováky, Maďary a část Poláků moc silný (a přidal jsem i Chorvatsko), že spolu tito utvoří jakousi proruskou konfederaci, pracovně ji budeme zatím nazývat Mezimoří. Jestli se rozroste na Trojmoří, je to možné, pokud přidají i Rumunsko, ale na to si dělá čáku Moldávie. Tato konfederace bude tvořit jakýsi nárazník mezi Ruskem a Novou říší římskou, ale pod ruskou správou, správněji řečeno, pod správou ruské větvě globalistů (zatím).


Na západě Evropy se vyjasnil osud Belgie, která vstupuje do 7. etapy PFŘ a bude rozdělena. Vlámsko se přidá zpátky k Nizozemí a Valonsko bude připojeno k Nové říši římské. Ostatně, Belgie byla uměle sestavena v roce 1830, když proces začal již po bitvě u Waterloo v roce 1815, takže má už nejvyšší čas. Belgii GP naplánoval na 200 let.


Osud Nizozemí je podle mě také dostatečně jasný, v Rotterdamu jako starosta vládne už roku 2009 přistěhovalec z Maroka Ahmed Aboutaleb. Jak to bude se zbytkem Francie a se Španělskem, Evropský chalífát volá. Je otázka, kam odváželi ty „běloruské kudrnáče“ z ukrajinsko-slovenských, to by mohlo napovědět, ale já ty informace nemám.


Co dál? Dneska to bude taková oddechovka. V minulém dílu jsem psal, že Rusko je a i nadále bude zemí, která bude mít na starosti celosvětovou bezpečnost. Ano, Globální prediktor určil Rusku tuto roli a já bych chtěl toto své tvrzení na následujících řádcích dokázat. Jak?


Položme si otázku, jak se Rusko dostalo k těm špičkovým zbraním, které v posledních letech představuje celému světu a to vše v porovnání s kvalitou ostatních ruských výrobků.


Kdo nemá zkušenosti s ruskými výrobky, dám sem jednu perličku. V létě před 2 roky odjížděl k Černému moři (od nás cca 3 000km) se svým UAZ Patriot, a když jsem si po výjezdu z parkingu chtěl omýt zaprášené přední okno, odešel motorek na stěrače. No říkám si, bez stěračů přežiju, nebudu si kazit výlet návštěvou servisu.


Co čert nechtěl, po chvíli jsem se všimnul, že se rozsvítila kontrolka pohonu 4x4. To už byl problém, protože bez plného náhonu a bez redukcí se v písku na pláži nechytáte. Ještě jsem cestou zastavil a zkoušel se s elektronickou přídavnou převodovkou nějakým stylem domluvit, ale vše bylo marné, kontrolka stále svítila a převodovka nefungovala. Bylo rozhodnuto, musíme cestou do servisu.


Vycházelo nám to tak, že jsme druhý den dopoledne našli v Samaře značkový servis UAZ, což je zkratka Uljanovské automobilové závody, a tam požádali přijímacího technika, jestli by se jejich lidi nemohli na naši závadu podívat. Byl jsem trochu rozčarován, když mi technik sdělil, že mne může objednat na termín někdy za 2 týdny, což je i na Rusko hodně přes čáru, ale pak se mu mne asi zželelo a vyběhl za mnou a povídá, hele támhle za rohem je druhý servis a tam tě vezmou hned.


A taky jo, zajel jsem tam, jen jsem chvilku počkal, než borci dodělají auto přede mnou a pak se hned vrhli na moje. Vyprávím jim, co mi všechno nefunguje, že nejdou stěrače, ostřikovače a elektronická přídavná převodovka a oni začali motorkem na stěrače. Byl spálený, fajn, říkám si, jednu závadu máme lokalizovanou a co další? A dalšího nebylo nic, jen šéf a majitel v jedné osobě skočil do auta a jel do mého prvního (autorizovaného) servisu koupit nový motorek na stěrače.