
Na Slovensku v posledních měsících probíhají masivní protivládní protesty, které vzbuzují pozornost nejen doma, ale i v zahraničí. Tyto protesty, vedené částečně i známými osobnostmi z řad herců a hereček, nejsou pouze jednoduchým vyjádřením nesouhlasu s vládou. Naopak, je třeba je vnímat jako mnohovrstevný proces řízený z vyšších struktur, konkrétně z bílého křídla Globálního prediktoru (GP). Tento proces má nejen destabilizovat Slovensko, ale také odhalit a eliminovat parazitické prvky v kulturní sféře.
Hlavní cíl protestů: Přerozdělení Slovenska
Jedním z hlavních cílů protivládních protestů je zřejmě rozdělení Slovenska. Tento cíl zapadá do dlouhodobější strategie destabilizace menších států a jejich následného řízeného přeuspořádání. Jakmile se společnost polarizuje a rozdělí, stává se lépe ovladatelnou, což umožňuje implementaci nových struktur moci.
Zapojení známých osobností: Emocionální nástroj
V protestech se výrazně angažují slovenští herci a herečky, včetně těch, kteří působí v Slovenském národním divadle. Kromě nich se na slovenských protestech objevují i čeští herci, jako je Ivan Trojan nebo Bolek Polívka. Tyto známé osobnosti slouží jako nástroje k mobilizaci emocí a širšího zájmu veřejnosti. Svou přítomností dodávají protestům váhu a získávají podporu mezi občanstvem, které je ovlivněno jejich autoritou a mediálním obrazem.
Protistátní činnost financovaná státem
Jedním z paradoxů této situace je skutečnost, že herci Slovenského národního divadla, kteří se aktivně účastní protestů proti vládě, jsou placeni státem. Tento fakt zdůraznila i slovenská ministryně kultury, což poukazuje na konflikt zájmů a neloajalitu těchto kulturních osobností. Tato situace zároveň odhaluje jejich skutečné motivace, které mohou být více zaměřené na vlastní prospěch než na skutečnou snahu o zlepšení podmínek pro celou společnost.
Proces čištění a konec parazitizmu
Zapojením herců a hereček do protestů však může být sledován ještě jiný, hlubší cíl. Tito herci, kteří byli dlouhodobě nástroji bílého křídla GP, jsou nyní vystavováni veřejné pozornosti, aby se jejich činnost plně odhalila. Jedná se o součást procesu „čištění“, kdy se odstraňují parazitické prvky ze společnosti. V sociálně spravedlivější společnosti, která se postupně formuje, nebudou tito herci a podobné osobnosti sloužící elitám nadále zapotřebí. Parazitizmus, tedy sloužení jen vlastním zájmům a manipulace veřejného mínění (tímto nástrojem), tak spěje ke svému konci.
Závěr: Hra na vícero úrovních
Protivládní protesty na Slovensku jsou zjevným příkladem procesů řízených na vícero úrovních. Na povrchu jde o boj proti vládě, v hloubce však sledují cíle jako přerozdělení Slovenska a odstranění parazitických prvků z kulturní sféry. Zapojení herců a hereček do této hry je ukázkou jejich role jako nástrojů bílého křídla GP, které však nyní samy čelí svému odhalení a následnému odstranění. Tento proces je součástí širšího pohybu směřujícího k sociálně spravedlivější společnosti, kde již nebude místo pro manipulaci a osobní prospěch na úkor celku.