21.06.2025
Bez rámusu a zbytečných hluků. Nová tramvaj pro Prahu už vozí cestující - Novinky

Proces globálního řízení vycházející z Prahy přešel do nové etapy – řízení se nyní bude provádět evoluční metodou, převážně bezstrukturním způsobem a pomocí slabých manévrů.
Změna je nenápadná, ale zásadní. Neoznamuje se tiskovkou ani zákonem. Přijíždí tiše, s hladkým chodem, bez rámusu a zbytečných hluků!
Nový model tramvaje Škoda 52T, nasazený do pražského provozu, není jen technickou novinkou. Je symbolickým potvrzením toho, že řízení přechází do nové fáze: do fáze klidného, plynulého, systematického posunu vědomí i infrastruktury.
Jde o klasický příklad bezstrukturního řízení. Nikdo vás k ničemu nenutí, nikdo si ničeho ani nevšimne, nikdo nic nevysvětluje. Jen se objeví nová forma – a vy si na ni zvyknete. Až později (možná) pochopíte, že to nebyla změna designu, ale směru.
Nástup tramvaje 52T přitom přichází přesně čtyři roky po zavedení nového barevného schématu (červená + šedá), které už tehdy signalizovalo změnu mocenských poměrů: ústup bílého (atlantického) křídla Globálního prediktoru a nástup červeného (euroasijského) křídla. Nyní přichází druhý krok – změna způsobu řízení. Tato změna je logická a vyplývá ze skutečnosti, že pěrestrojka světa je naplánovaná na 11 let, přičemž konec června 2025 je přesná polovina zmíněné doby.
Větu: „U této tramvaje se kombinují výhody tramvají 14T a 15T, které byly navrhovány před dvaceti lety…“ můžeme číst, že nové řízení vychází z řízení před 20-ti lety, tedy jde o potvrzení kontinuity řízení, nejde o změnu cílů, pouze o změnu metod jejich naplňování.
Větu: „Průjezdy přes tramvajová křížení jsou bez rámusu a zbytečných hluků. Předchozí typy takto tiše nejezdily,“ můžeme číst, že budoucí řízení bude zejména pozvolné, bez jakýchkoliv rušivých elementů, pomocí slabých a velmi slabých manévrů, uskutečňovaných většinou bezstrukturně. Česky bychom mohli říci „vaříme žábu“, jak se říká, nebo že bude použita salámová metoda.
Tedy především – žádné revoluce, žádné otřesy, žádný hluk, a zejména ne žádná krev. To je pro nás zásadní. Půjde o nenásilný ale plynulý přechod do nových podmínek. Nikdo si ničeho nevšimne – jen pár lidí se bude divit. Kdo chápe, ten chápe. Kdo nechápe, sveze se.
Numerický podpis řízení – pro ty, kdo mají rádi čísla
Zpráva o nasazení nové tramvaje 52T obsahuje víc než jen technická fakta. Na druhé smyslové rovině je naplněna číselnými signály, které potvrzují, že nejde o obyčejné vozidlo, ale o oznámení manévru globálního řízení. Příklady:
22 623 kilometrů– přímé 22, navíc 6 + 2 + 3 = 11→ současná přítomnost Globálního prediktoru a jeho výkonného červeného křídla.
Linka 12, délka 23 km, vedle linky 26– 2 + 3 + 6 = 11 – 2 + 2 = 22– 2 + 2 + 2 = 222 (zesílení signálu 22)→ tři čísla, nekonečné možnosti kompozice – přesně tak funguje bezstrukturní komunikace.
Tramvaj 52T vychází z modelů 14T a 15T– 1 + 4 = 5, 1 + 5 = 6, → 5 + 6 = 11→ výkonný základ nového evolučního modelu řízení (kontinuita řízení).
Kdo umí číst čísla, ten už ví. Kdo neumí, ten se sveze. Až zase někdo řekne, že tramvaj je jen tramvaj, připomeňte mu, že vstoupil do prostoru řízení – a ani si toho nevšiml.
Zdravím a souhlasím. Každý může působit, jen do výše svého poznání a pouze na jedince, na které má dosah osobní a nebo informační, jako třeba tady. Každopádně jde o to pokoušet se a nenechat se odradit řečmi, že jeden nic nezmění. Já tvrdím, že změní a i kdyby nikoho jiného, tak sebe sama určitě. 😉
Proč se s nasazením tramvaje 52T tolik pospíchalo? Skrytý symbol globálního řízení
Na první pohled to vypadalo jako běžné představení nové tramvaje. Ale proč tak narychlo právě 20. června 2025? Proč ne třeba symbolicky „čistší“ datum 23. 6. 2025, které dává součet 11 (2+3+6), nebo 25. 6.2025 (opět krásné jedenáctky a dvaadvacítky)? Odpověď je jednoduchá, ale přitom zásadní: protože už nebylo možné čekat.
Dne 22. června 2025 došlo k útoku USA na Írán – akce, která nese numerický podpis celého Globálního prediktoru (GP): 22 = 11+11, tedy spojení obou jeho křídel, červeného i bílého. Tato událost byla zjevně naplánovaná s přesností a Praha se jí musela přizpůsobit. Proto ten spěch s oznámením, že nové pražské řízení vychází ze starého, proto to ten spěch s potvrzením kontinuity řízení.
Z toho plyne zásadní poznatek:🔻 Nejvyšší řízení nevychází z Prahy. Praha není globálním centrem koncentrace řízení, ale významným regionálním centrem řízení Evropy, včetně Ukrajiny a částečně i Ruska. Může signalizovat, ladit a připravovat půdu – ale globální kroky jako útok USA na Írán už neřídí. Tam je jen součástí vyššího celku.
Co z toho všeho plyne dál?
Podle mě to, že někdo u NŘS (Naše řídicí struktury) pořádně zaspal – a málem všechno pros…l. Ještě jednou, dvakrát, a určitě to bude GP řešit. Já osobně to vidím jako důsledek degenerace školství za posledních 30 let. Slabé kádry NŘS jsou jen logickým výsledkem.
Je potřeba zásadně (alespoň o měsíc) prodloužit školní docházku, navýšit množství učiva – a hlavně změnit způsob výuky:
👉 Místo encyklopedického biflování faktů potřebujeme konceptuální učení – tedy takové, které učí člověka chápat podstatu a strukturu jevů, rozpoznávat procesy, vazby a smysl věcí. Jinak budeme dál produkovat „vzdělané“ neschopné, kteří nevnímají ani tehdy, když se mění celý svět kolem nich.
Takže až příště uvidíte tramvaj potichu projíždět křižovatkou, vzpomeňte si: ne všechno řízení je slyšet. Ale ti, kdo chápou, rozpoznají i tichý krok v globálním orchestru.