11. 07. 2024 MM
Dneska se budu věnovat procesu přeformátování Evropy, tak jak ho vidím a jak ho podle mne mají naplánované Naše řídící struktury (NŘS), neboli prodloužená ruka Euro-Asijského křídla Globálního prediktoru (GP), zkráceně rudí či červení.
Jen připomenu, že základem přeformátování Evropy je vznik Nové Říše Římské (NŘŘ), o které jsem psal na stránkách Konceptuál CZ poprvé před více než třemi lety (Projekt Mezimoří a Trojmoří - 46. část), přičemž je zajímavé, že ačkoliv se projekt NŘŘ naplňuje, nikde se o něm nemluví ani nepíše. Berte to jako potvrzení pravidla, že: „Systém téměř vždy koná opak toho, co deklaruje.“
Ano, nikde se o něm nemluví ani nepíše, ale přesto je úspěšně naplňován. NŘS oznámily Evropě, že následující 3 roky budou těmi stěžejními, pro provádění změn v Evropě.
O kraví (a někdy také oslí) smyčce jsem už psal, a to je právě ten manévr, kterého jsme v současnosti svědky, respektive, v následujících třech letech budeme svědky přehození ráhna z pravoboku na levobok, viz obrázek níže. Při řízení plachetnice se manévr zvaný kraví smyčka používá při silném větru, kdy nelze použít halzu nebo když se halza jeví kormidelníkovi příliš riskantní. Kdybychom se v pozici č. 1 rozhodli otočit kormidlem o 90° doprava, za pár okamžiků přeletí nekontrolovaně ráhno z pravoboku na levobok, loď se nakloní silně na levobok a hrozí její převržení, tedy ztráta řízení. Proto se namísto tohoto riskantního manévru používá manévr kraví smyčka, který spočívá v tom, že s lodí vyostřujete stále proti větru a v okamžiku, kdy máte loď postavenou přímo proti větru, dojde k plynulému přehození ráhna na levobok. Po dokončení obratu vyplouváte bez rizika ztráty řízení původně zamýšleným směrem.
Úplně stejný manévr se používá při řízení složitých sociálních supersystémů. V případě, že nelze ostře změnit kurz, aby kormidelník neztratil svou vládu nad řízením procesu, použije manévr kraví smyčka, jen namísto stálého a plynulého vyostřování proti větru dává společnosti to, co si původně přála, přičemž dávám důraz na negativní jevy, které to sebou přináší tak, aby se ve společnosti zhoršovaly životní podmínky té vrstvy obyvatelstva, které se manévr týká. Až toho všeho bude mít společnost tak akorát, nepozorovaně přehodí plachty, změní kurz, a společnost změny sama ráda přijme.
Zkusme si probrat jednotlivé pozice plachetnice.
Pozice 1: V 80-tých letech minulého století, generálním tajemníkem ÚV KSČ a prezidentem ČSSR je Gustáv Husák. Období Normalizace, novomanželské půjčky s nulovým navýšením, nezaměstnanost rovná se nula, všude se staví nová sídliště, porodnost se zvedla cca trojnásobně, takřka v každé rodině auto, mnozí mají chatu nebo chalupu. A nyní si představte, že vy to celé řídíte, vy jste ten ředitel cirkusu a vy potřebujete změnit kurz o 90° (v našem případě doprava), ale lidé, společnost, ta to odmítá. Celá společnost a je jedno, jestli jen ta u nás, anebo v celém socialistickém sektoru, v Rusku ještě do dneska, hledí s obdivem na západ a chce žít jako na Západě, protože takto bylo zřejmě Atlantickým křídlem (bílými) v té době u nás i jinde utvářeno informační pole (např. Tuzex, Pragoimpo, Radio Svobodná Evropa, v podstatě kompletní hudební scéna od country, jazz, bluegrass, přes Matušku, Gotta, Kryla atd.). Všichni chtějí doleva (podle obrázku) a vy potřebujete doprava. Tak co jako ředitel cirkusu uděláte? Prostě použijete manévr, zvaný kraví smyčka, ale to už jsme u pozice č. 2.
Celá společnost horuje pro západní „hovnoty“ a tak těm, co tu společnost řídí, nezbylo nic jiného, než té společnosti ty západní „hovnoty“ dát. A dát jich tolik, až těmi západními „hovnotami“ bude většina té společnosti přesycena a alespoň část té společnosti začne volat po starých pořádcích. A to je právě bod, ve kterém se nacházíme nyní, tedy těsně před pozicí č. 3.
Předpokládám, že v následujících třech letech se bude stále ještě plnit kotel, a až bude kotel plný tak akorát, někdy ke konci těchto tří let, přijde ředitel cirkusu a provaz přestřihne, ale to už se budeme nacházet kousek za pozicí č. 3. Jak moc to celé bude bolet, to vůbec nedokážu odhadnout. Moc to bolet nebude, ale trochu to zabolet musí, aby společnost nadcházející změny přijala. Nicméně, to už se naše plachetnice nachází na pozici č. 4 a spokojeně pluje původně zamýšleným směrem doprava, bráno od pozice č. 1.
Změny uspořádání Evropy a další změny začaly příchodem Covidu-19 v prosinci 2019, do Evropy „dorazil“ v lednu 2020. V současné době se tedy nacházíme v druhé polovině pátého roku změn a podle původních zpráv, je proces perestrojky Evropy rozprostřen na 11 let. Tedy k přehození plachet by mělo dojít někdy v osmém roce perestrojky. Princip perestrojky Evropy byl popsán v knize Ljubimova - Operace «Golgota».
Než budu pokračovat, tak jen zrekapituluji, že GP rozhodl o rozdělení Světa na několik (cca 5 - 6) samostatných ekonomických zón, které si budou žít tzv. každá za své. Co si která zóna vypěstuje a vyrobí, tak to také bude mít. V současné době dochází k přerušování cest zboží mezi zónami, viz Nord Stream, viz V Baltimoru obří loď zbořila dálniční most, viz Video: Ukrajinské drony zasáhly ruské ropné sklady i hutní závod atd. a stejně tak dochází k ukončení cestování, tak jak jsme byli za posledních 35 let zvyklí. Mimovolně dochází k problémům na letištích, na nádražích, a krachují cestovky Zkrachovalá německá CK FTI zrušila zájezdy s odjezdem do 5. července včetně, velké množství negativních zpráv v médiích má odradit lidi od cestování do zahraničí.
Tedy, přátelé, blížíme se do finále. Proces perestrojky Evropy a vznik NŘŘ je přede dveřmi a na nás je, jak bude ta nová říše vypadat. GP má svoji koncepci, to samozřejmě ano, ale my, přátelé, my jsme ten korektor, který by měl ovlivňovat celkový výsledek. Na nás bude, co GP dovolíme a co mu nedovolíme s námi udělat.
Já si třeba myslím, že každá rasa by si měla jít svou cestou, protože každá z nich je na jiném stupni vývoje. Nelze učit někoho integrály, když nemá zvládnutou násobilku. Proto takovéto obrázky podle mne do naší nové, sociálně spravedlivé společnosti nepatří: Foto: Tak vypadá olympijská kolekce pro Paříž 2024 (seznamzpravy.cz), přičemž zdůrazňuji, že nepatří ani do francouzské části NŘŘ, pokud ta má být její součástí. Naproti tomu je potřeba ukončit vykořisťování zemí třetího světa a vytvořit tam takové životní podmínky, aby odtamtud lidé neměli důvod odcházet. Myslím si, že právě na tomto principu bude postaven celý Nový Svět. Ten dárek, který Evropa dostala od Atlantického (bílého) křídla GP, ten je potřeba vrátit.
A jak u nás, v NŘŘ? Jak v ní chcete, přátelé, žít? Žít, jako doposud? Kosmetické změny jako při vzniku republiky v roce 1918? Tady se podívejte, jak s normálními lidmi zametli: Křídlovka pro Majoránka (1985) | ČSFD.cz.
Jak by měla vypadat Nová říše římská? To je otázka a já bych rád vyprovokoval k tomuto tématu diskusi. Vím, že už je pozdě, ale také vím, že v ledasčem je potřeba NŘS pomoci. V NŘŘ nebude možné dávat mládeži za vzor parazity a lehkoživky, a dokonce jim platit ze společných peněz merendy. Kde to jsme, přátelé, aby se rádoby „elity“ opíjely za peníze daňových poplatníků? Předpokládám, že právě takovéto existence jsou využívány k tomu, aby kotel začal přetékat a aby ředitel cirkusu mohl přestřihnout provaz s koulí, visící pod šapitó: KVIFF 2024: Recenze filmu Jiřího Mádla Vlny. Bude zajímavé sledovat, kolik ze svých nástrojů GP, jeho bílé křídlo, v budoucnu ušetří a kolik jich předhodí na uklidnění davu, protože po sobě ten svinčík uklidit musí, nikdo jiný to za něj neudělá.
Tak tedy, jak by měla vypadat NŘŘ? Každý z nás bude občanem a každý z nás bude mít práva jako občan. Žádné propagování či vyvyšování jedněch skupin nad druhými, všichni budou mít stejná práva. Cítíš se býti jiným, nežli je obvyklé, O. K., žádný problém, žij si v tomto směru, jak uznáš sám za vhodné. Pokud nebudeš svou odchylku nikde propagovat, společnost tě bude tolerovat.
Je mi jasné, že se současným systémem řízení státu NŘS žádnou díru do světa neudělají a že musí přijít razantní změna. Současný systém nahrává v životě neúspěšným lidem, kterým umožňuje uchytit se alespoň v politice, když nic jiného neumí, protože tam stačí umět se přetvařovat, správně mluvit a později i správně hlasovat. A protože politika je právě taková, jaká je, každému normálnímu, a v životě alespoň trochu úspěšnému člověku, se do politiky jít vůbec nechce.
Je třeba provést zásadní změny, zamezit v životě neúspěšným lidem vstupovat do politiky, a naopak umožnit úspěšným, aby vedli naši společnost. Toto je celosvětový trend a tyto změny musí přijít od těch, kdo nás řídí, my dole můžeme jen po těchto změnách volat, uskutečnit je musí ti nahoře, tedy pokud na sebe nechtějí přivolat 7. etapu Plné funkce řízení (PFŘ).
Změny jsou nezbytné, ale jaké? Obecně, podle mého názoru, politické strany musí skončit a kandidáti budou kandidovat samostatně, každý sám za sebe a také každý sám za sebe se bude zodpovídat svým voličů. Pro kandidáty budou stanovena určitá kritéria s tím, že čím vyšší funkce, tím přísnější kritéria. Kandidátem za daný volební obvod by měl být pouze člověk, který dosáhl věkové hranice, stanovené pro tu konkrétní funkci, na kterou dotyčný kandiduje, abstinent (alespoň co se drog, cigaret a alkoholu týče, neboť všechno to jsou nejnebezpečnější návykové látky), který v daném volebním obvodu žije (ne, že tam má trvalé bydliště a žije jinde) a pracuje, který vede řádný rodinný život, který vychoval nebo vychovává minimálně 2 děti, který nečerpá a v posledních x letech v jeho rodině nikdo nečerpal žádné sociální podpory a případně další kritéria, jako je např. nadváha, protože člověk, který neumí uřídit sám sebe, nemůže ani řídit společnost. Dalším kritériem může být kupříkladu znalost Koncepce obecné bezpečnosti a Dostatečně všeobecné teorie řízení.
Zastavím se u té nadváhy, protože mnozí to mohou považovat za diskriminaci. To bude pravděpodobně tím, že v naší době se nadváha bere jako něco naprosto normálního, ale tak tomu vůbec není. Pokud má někdo nadváhu, znamená to, že si ve svém životě nevede dobře a pokud si tedy dotyčný sám o sobě nevede dobře, jak dobře bude asi spravovat stát? Podíváme-li se na to z pohledu KOB, dělá to na mne dojem, že lidi s nadváhou můžeme s klidným svědomím zařadit do skupiny typu stroje psychiky padlý (zvrácený do nepřirozenosti), protože i zvířátka vědí, co mají jíst, resp. žrát a kdy mají dost.
Co se týká podmínky abstinence, předpokládám, že snad každý chápe, že když zfetovaný a opilý řidič nesmí řídit auto, nesmí zfetovaný a opilý řidič řídit ani stát.
Pro kandidáty do Zastupitelstev obcí bude věková hranice minimálně 40 let, pro Zastupitelstva krajů 45 let, pro Parlament 50 let a pro Radu starších 65 let (Státní radu).
Senát by měl být zrušen. Parlament jako takový by mohl zůstat zachován s tím, že voliči budou volit z každého okresu nebo z každého městského obvodu v Praze dva kandidáty. Parlament bude rozpracovávat požadavky (připravovat zákony), které mu bude předkládat Státní rada.
Státní rada bude nejvyšším státním orgánem a jejím úkolem bude určovat koncepci. Podíváme-li se na to z pohledu Plné funkce řízení (PFŘ), náplní činnosti Státní rady bude 1. až 3. etapa PFŘ a Parlament bude uskutečňovat 4. etapu PFŘ.
Zvolení kandidáti budou každé tři měsíce zveřejňovat zprávy o své činnosti a v případě, že se jejich činnost bude zdát jejich voličům nedostatečná, budou moci být odvoláni a na jejich místo budou moci nastoupit další v pořadí podle výsledků posledních voleb. Volební období bude většinou 9 let, přičemž každé 3 roky se bude obnovovat 1/3 zastupitelů, podobně, jako se tak děje již nyní u senátorů. Tímto způsobem bude zajištěna určitá stabilita ve společnosti.
Stejně jako se budou volit zástupci do výše zmíněných orgánů, budou voliči též volit soudce do soudů všech úrovní. Také soudci budou mít stanovena kritéria, podobně jako výše zmínění kandidáti do různých zastupitelstev. Oj, to se jim jistě líbit nebude, to bude řevu.
Také volit nebude moci kde kdo. Zásadní změnou bude ta skutečnost, že volby budou veřejné! Každý si bude moci vyhledat, jak volil jeho soused a každý zvolený kandidát bude vědět, kteří voliči ho volili. Toto opatření zásadně pozvedne úlohu a prestiž voleb. Lidé se budou jinak dívat na voliče, který volil bezcharakterního „kecálka“ a jinak na voliče, který volil poctivého pracanta.
Voličem by měl být pouze člověk, který vede řádný rodinný život, věk nad 30 let, který vychoval nebo vychovává minimálně 2 děti a nečerpá, a v posledních 5-ti letech v jeho rodině nikdo nečerpal, žádné sociální podpory. Tak by to mělo být alespoň do doby, než se prostřednictví šíření KOB a jejího uvádění do života podaří zajistit, aby každý dospělý jedinec dosáhl lidského typu struktury psychiky (stal se Člověkem) a této normy dosáhl na začátku mladosti, resp. dospělosti. Jak vidíte, být voličem bude prestižní záležitost, která pozvedne nejen prestiž voleb, ale i podstatně zkvalitní volební výsledek, protože každý volič bude za svoji volbu také odpovědný.
Co se dále týká voličů, voličem nebude moci být státní zaměstnanec, respektive člověk, který je jakýmkoliv způsobem placen ze státního rozpočtu. Státního zaměstnance je potřeba v tomto případě brát jako člověka sloužícího státu a tedy on, jako takový, nemůže rozhodovat o náplni své práce.
Podle mne se jedná o stejný princip, jako u armády, podřízený musí poslouchat nadřízeného a do rozhodnutí nadřízeného nemá co mluvit. Pokud tedy někomu či něčemu člověk slouží, slouží podle pokynů svých nadřízených, a tudíž nemůže o těchto pokynech sám o sobě rozhodovat. Nadřízenými v tomto případě vidím řádné občany, voliče, kteří nejsou existenčně závislí na státu a kteří se svojí prací podílí na naplňování státního rozpočtu.
Podíváme-li se na státní rozpočet, vidíme tam dva základní ukazatele: Zaprvé příjmy státního rozpočtu, to je ta strana, na které se podílí ti občané, kteří nejsou státními zaměstnanci a zadruhé výdaje státního rozpočtu, to je ta strana rozpočtu, ze které čerpají, respektive ze které jsou státem placeni státní zaměstnanci (viz §109 odst. 3 Zákoníku práce). Tady možná někdo neznalý bude oponovat, že státním zaměstnancům je také sráženo pojistné a daň z příjmů, ale přátelé, to je jen taková hra na přesýpání jedněch a těch samých peněz z jedné státní kapsy do druhé, aby byl vytvořen dojem, že státním zaměstnancům, pobírajícím plat, je také jako něco sráženo. Pokud chceme budovat sociálně spravedlivou společnost, musí takovéto hry skončit.
Dalším důvodem, proč by neměli mít možnost volit státní zaměstnanci je ta skutečnost, že pokud jsou státní zaměstnanci životně závislí na státu, budou vždy volit v souladu s přáním svých nadřízených, a to je nepřípustné. Např. v dnešní době máme úřady, které ovládá jedna strana, tedy určitá spřátelená skupina lidí a je tedy více než pravděpodobné, že i obyčejní zaměstnanci budou volit tuto spřátelenou skupinu lidí, protože jim to zajistí méně problémovou budoucnost, než pokud by volili někoho jiného a ten někdo jiný, kdyby byl náhodou zvolen, by klidně mohl to jejich zasmrádnuté místečko zrušit a oni by se pak museli zařadit do normálního pracovního procesu.
Podle KOB se Fašismus definuje jako ideologie tlupo-elitarismu, která dává právo parazitovat menšině na úkor většiny, přičemž ta většina ten systém podporuje. Odebrání volebního práva lehce ovlivnitelným skupinám zásadně sníží podporu fašismu od malých lidiček.
Jak vidíte, je potřeba zejména změnit základní principy práce pro společnost. Pokud někdo zvolí někoho do určité funkce, přejímá také na sebe odpovědnost za toho dotyčného. Je jeho povinností průběžně dotyčného kontrolovat a v případě, že by dotyčný neplnil řádně své povinnosti, ho ze zvolené funkce i odvolat.
Podobné to bude i ve státních podnicích. Už žádné trafiky v dozorčích radách pro vysloužilé či neschopné politiky, zaměstnanci státního podniku si sami budou volit závodní radu a případně i ředitele. V závodní radě bude mít každý cech svého zástupce a každý zástupce se bude svým voličům zodpovídat.
Na závěr se ještě jednou zastavím u státních zaměstnanců. Jak většina ví, státní zaměstnanci jsou volební základnou současného démon-kratického systému, přičemž do jejich práce de facto nikdo nevidí. Aby tomu tak nebylo, je potřeba vytvořit software, přes který budou všichni státní úředníci, včetně soudců, včetně správců daní, včetně celníků, včetně dalších na státních úřadech a ministerstvech, prostě včetně všech, kteří jsou napojeni na státní finanční prostředky, provádět kontrolovaně svoji náplň práce, přičemž veškeré výsledky jejich činnosti budou okamžitě přes internet viditelné pro každého, kdo o to projeví zájem. Úředník napíše dopis či úřední záznam a ten se současně s jeho schválením kompetentní osobou, uložením či odesláním okamžitě zpřístupní veřejnosti.
Zde se ozvou oponenti, že např. Policie České republiky, když vyšetřuje lumpa, jeho kumpáni by se téměř on-line dověděli, co vypověděl, což by ztížilo vyšetřovací činnost policie. To se týká i dalších utajovaných skutečností v rámci fungování státní správy. Ano, určité výjimky budou muset být, ale pouze do doby, než bude uzavřeno vyšetřování či utajované skutečnosti odtajněny. Podobně by to mělo probíhat i u šetření správců daní, každý by se měl dozvědět, kdo šidil stát na daních.
Výše uvedené jsem popsal pro Českou republiku, pro NŘŘ by měl být základní princip zachován s tím, že Rada starších (Státní rada) bude pouze jedna, Velký Parlament bude také jeden a další zastupitelské orgány budou až na úrovni krajů (oblastí). Hra na národní republiky a na národnostní rozmíšky by tak měla skončit.
Přátelé, čtenáři, napište v diskusi, jak Vy si představuje uspořádání a život v NŘŘ, neboli v Nové společné střední Evropě. A probuďte v sobě snílka, realistu, a navíc k tomu ještě kritika nechte pro tentokrát spát, tak jako jsem to udělal já. Prostě si jen tak zasněte.
Vážený pane Makový!
Teprve nyní jsem se dostal k tomu, abych reagoval na Váš obsáhlý komentář k mým „Důvodům, pro které se obávám, že by text PMT 91 mohl podporovat zachování fašismu u nás“, které nikam nezmizely. V diskusi jste uvedl, že ti, kteří dnes chodí k volbám a volí kohokoliv, tímto způsobem jen podporují fašismus u nás, a tak jsem se zamyslel nad tím, zda ho v textu PMT 91 tak trochu nepodporujete i Vy.
V PMT 91 píšete, že jste v sobě probudil snílka co sní o daleké budoucnosti, ale přitom vědomě či nevědomě předpokládáte, že v té budoucnosti bude davo-„elitářství“ v nějaké formě stále existovat, a z tohoto důvodu, podle mého názoru, jste navrhl opatření k omezení počtu voličů. Původní 2 odstavce o tomto tématu, které jsem Vám radil…
Reakce na komentář pana Ing. Jiřího Kružíka - Dávám to nahoru, aby to nezapadlo.
Vážený pane Kružíku!
Přidám pár poznámek k Vašim obavám z podpory pokračování fašismu v PMT 91, protože podobné obavy může sdílet více zdejších čtenářů. Nejprve bych Vás rád uklidnil, že nic takového, alespoň v mé míře chápání, v mém textu není. Pane jo, fašismus na Konceptuálu CZ!
Vezmu Váš text popořádku:
V 1. bodu dáváte odkaz na správnou definici fašismu: „Fašismus se podle KOB/KSB definuje jako ideologie tlupo-elitarismu, která dává právo parazitovat menšině na úkor většiny a ta většina to podporuje.“ V této definici je nejdůležitější ta poslední věta: „… a ta většina to podporuje.“ „Většinou“ se v této definici mají na mysli takzvaní „malí lidé“, což v mém chápání se mají…
Opět zpráva, která má druhou smyslovou rovinu:
Rekonstrukce Vlašské ulice v Praze 1 začíná. Úsek bude pro auta zcela uzavřen - Pražský deník (denik.cz) Technická správa komunikací (TSK) zahájí v pondělí 22. 7. (2+2+7=11) rekonstrukci vozovky a chodníku v ulici Vlašská v Praze 1. Práce budou probíhat ve dvou etapách a celý úsek mezi americkým a německým velvyslanectvím bude pro dopravu zcela uzavřen.
Co nám tato zpráva říká? Inu, říká přesně to, co je v ní napsáno, s tím rozdílem, že se nebude jednat pouze o vyslanectví, ale že se zavírá, či lépe ukončuje, vykořisťování Německa od USA. Správa Německa přešla s konečnou platností pod Prahu, přičemž nyní budeme svědky převodu německých firem, které měly americké vlastníky, do německých rukou nebo do rukou společností sídlících…
Přátelé, popište zde v diskusi, jak Vy si představujete budoucnost pro své děti, pro svá vnoučata atd. Prostě, jak by podle Vás měla vypadat společnost, ve které by mohli být Vaši potomci šťastní.
Důvody, pro které se obávám, že by text PMT 91 mohl podporovat zachování fašismu u nás:
Fašismus je nespravedlnost vydávaná oligarchií („elitou“) za spravedlnost, v čemž ji podporuje dav tzv. „malých lidiček“, přičemž i „elita“ je dav, jen trochu více informovaný „mozkovým trustem“ (viz Základy sociologie 1 str. 22).
V PMT 91 se uvádí: „…změny musí přijít od těch, kdo nás řídí, my dole můžeme jen po těchto změnách volat, uskutečnit je musí ti nahoře…“, tzn. „elita“ řízená „mozkovým trustem“. A proč by to „elita“ dělala, když je správcem systému, který jí vyhovuje a o 7. etapě PFŘ nic neví?
My dole (všichni bez dělení na SLUHY, Lojzy a Pepiny) bychom měli kriticky studovat KOB a uvádět ji do života i mezi tzv. „malé lidičky“,…